Secretarieel-administratief medewerker

DE FUNCTIE

Jij komt te werken binnen een internationaal bedrijf met een open cultuur, de lijntjes zijn kort. Van nature ga je secuur te werk, dit is van belang bij het uitvoeren van werkzaamheden zoals het inboeken van materialen en opstellen van offertes. Je hebt als secretarieel-administratief medewerker bij voorkeur ervaring met de aanvraag van exportdocumenten omdat je hier ook bij gaat helpen. Daarnaast biedt je ondersteuning aan drie collega's op verschillende vlakken zoals het maken van notulen en het boeken van vliegtickets voor medewerkers.

WERKZAAMHEDEN

  • Telefoonaanname.
  • Ontvangst bezoekers.
  • Contact met klanten, leveranciers en vervoerders.
  • Het updaten en invoeren van diverse gegevens in Syntess Atrium.
  • Opstellen offertes spare-parts.
  • Bestellingen plaatsen.
  • Regelen materiaaltransport en daarbij behorende documentatie.
  • Pakbonnen verwerken.
  • Vliegtickets boeken.
  • Overige secretariële- en administratieve werkzaamheden.

FUNCTIE-EISEN

  • MBO werk- en denkniveau.
  • Goede mondelinge en schriftelijke kennis van de Nederlandse en Engelse taal.
  • Ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Je beheerst de juiste PC-tools; MS Outlook, Word, Excel.
  • Ervaring met Syntess Atrium is zeker een pré.
  • Je wilt minimaal 32 uur werken.

WERKEN BIJ ADECO BETEKENT

  • Veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Je werkt in een zelfsturend team waarin eigen initiatief gewaardeerd wordt.
  • Een informele werkomgeving met korte lijntjes. Alle deuren staan voor je open.
  • Een wekelijkse borrel, personeelsfeestje, teamuitjes met je collega’s.
  • Een goed salaris dat past bij jouw niveau en wensen.
  • Goede pensioenregeling en reiskostenregeling.

Als je bij Adeco rondloopt zul je Brabantse gemoedelijkheid ervaren. Iedereen groet elkaar en er hangt een vertrouwde sfeer alsof je hier als nieuwkomer al jaren werkt. Ontwikkelmogelijkheden zijn er volop. Op onze kosten kun je opleidingen, cursussen en trainingen volgen om nog beter te worden in jouw vakgebied. Heb je hiervoor boeken, een laptop of ander materiaal nodig? Ook dat regelen wij voor je.

Natuurlijk kijken we naar je diploma’s en ervaring. Maar we vinden het nóg belangrijker dat jij je thuis voelt binnen ons bedrijf en plezier hebt in je werk. Dat jij er ' één van Adeco’ bent. Hiermee bedoelen we dat je graag wilt leren en groeien, klaarstaat voor klanten en collega’s en zelf beslissingen durft te nemen.

SOLLICITEREN EN DAN ?

  1. Reageren kan eenvoudig via de onderstaande sollicitatieknop. We streven ernaar om je binnen een week een persoonlijk antwoord te geven.
  2. Zijn we enthousiast over je sollicitatie, dan plannen we een gesprek. Tijdens het eerste gesprek spreek je met je toekomstige leidinggevende en een HR-medewerker.
  3. Is er van beide kanten een match? Dan bellen we je met een passend aanbod.

Op naar je eerste werkdag!

MEER INFORMATIE ?

Voor meer informatie over de vacature bel je naar kantoor, 073-641 36 72, of stuur een e-mail naar suzanne.duijster@adeco.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Provide_footer